FELIZ NAVIDAD - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Schutijser - WaarBenJij.nu FELIZ NAVIDAD - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Schutijser - WaarBenJij.nu

FELIZ NAVIDAD

Door: anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 December 2008 | Suriname, Paramaribo

ho ho ho ho :)

dag lieve allemaal,
eindelijk weer eens een berichtje van mij... tessa en ik zijn gister terug gekomen na een heerlijke tijd in costa rica!
de 7 weken zijn omgevlogen... we hebben 4 weekjes spaans gevolgd in een geweldig klein dorpje (montezuma) aan de Pacific coast.. Een van de mooiste plekken die ik gezien heb! en uiteraard spreken we nu vloeiend spaans...ahum...

maar de verhalen en foto's gaan volgen!
voor nu wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen! geniet van het kerstgevoel, want dat is in een warm land absoluut niet aanwezig!

lieve mensen, tot snel!
dikke zoenen

• 25 December 2008 - 10:34

Bikkel:

Heey Schrikkel!! jij ook fijne feestdagen!!! Ben benieuwd naar je verhalen!!
    x

• 25 December 2008 - 11:05

Bianca:

hoi meis, fijn wat van je te horen..jij ook hele fijne feestdagen en spreken elkaar snel..heb zelf ook nog leuke vakantie verhalen voor je :)
    dikke kus

• 25 December 2008 - 11:10

Dirry:

Hallo!!!

Even een berichtje vanuit het ziekenhuis...heb nu dienst namelijk met kerst! :( maar jullie ook fijne dagen....ben benieuwd wat jullie uiteindelijk gedaan hebben met kerst! Oud en Nieuw zal wel beter zijn......feesten!!!
    Ik bel jullie snel!!!!!!
    Groetjes aan iedereen daar!!!

dikke kus!!

• 28 December 2008 - 15:31

Katleen:

Hey meidje,
    Hier is het toch goed koud hoor! In ieder geval, een zalige kerst en een supergelukkig nieuwjaar gewenst!
    Dikke kusjes en hopelijk tot heeeeeel gauw!!
    Kuskuskuskuskuskus

• 30 December 2008 - 15:17

Rialinders:

Hoi Anouk.Nog een maandje en je bent weer terug in amersfoort.het is nu heel erg koud.Dat zal wel even wennen zijn.Heel veel groetjes en geniet er nog van Gr.peter en Ria

• 01 Januari 2009 - 11:30

Fam.schoonderbeek:

Ha Anouk,
    hier vanuit het koude amersfoort een heel happy 2009 van ons allemaal! Geniet nog maar even intens en voor later een heel goede terugreis.
    groetjes van ons,
    Greet Evert Marcia