nog twee weken!!!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anouk Schutijser - WaarBenJij.nu nog twee weken!!!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anouk Schutijser - WaarBenJij.nu

nog twee weken!!!!!

Door: anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Januari 2008 | Nederland, Amersfoort

jaaaa over twee weken ben ik alweer op weg naar mijn nieuwe thuis voor een jaartje :D

Ik ga een jaartje in Suriname wonen werken. Ik ben aangenomen op de verloskamer in het Diakonessenhuis te Paramaribo! Ik zal de eerste maanden in de flat aan het ziekenhuis verblijven en vandaaruit ga ik eens verder kijken of ik eventueel ergens anders wil gaan wonen..

Ik weet verder echt totaal niet wat me te wachten staat, laat het gewoon op me afkomen en ik zal wel zien :D

ik ga jullie zeker op de hoogte houden van al mijn avonturen daar!!
Voor de mensen die het leuk vinden: als je je emailadres hiernaast invult, krijg je automatisch een berichtje als ik een nieuwe blog en/of foto's heb geplaatst...

  • 16 Januari 2008 - 20:34

    Masterbikkel:

    Ik ga je echt volgen...haha..Ben zeer benieuwd naar je verhalen!! xx

  • 16 Januari 2008 - 21:40

    Betty En Frank:

    we komen je gedag zeggen hoor! tot de 29e

    liefs

  • 16 Januari 2008 - 21:45

    Freek:

    Soko Soko!!!

    Ik ben benieuwd naar al je mooie verhalen straks!

    ps: wel makkelijk stalken zo ;-)

    x

  • 17 Januari 2008 - 10:56

    Klijn:

    Nog maar twee weken :'-(.

    T komt nu wel heel dichtbij he?! We maken er gewoon twee top weken van! En als t kan kom ik je gewoon opzoeken in Suriname. Dan kom ik kijken hoe geweldig je t doet op je werk en hoe naar je zin je het hebt daar in Suriname (want dat gaat gebeuren)!

    Dikke kus
    Klijn

  • 17 Januari 2008 - 14:47

    Yvonne En Sjef:

    Wat leuk voor je!
    Pas goed op jezelf! Wij zullen met je meeleven.

    Liefs Sjef en Yvonne

  • 20 Januari 2008 - 10:24

    *KT*:

    Dag madammeke, den drink gisteren heeft bij mij nogmaals beweze da ge een vriendin voor het leve zijt... Ik had het zo moeilijk om door te gaan!!
    Meid, doe dat supergoed daar, beleef de tijd van je leven... Kdenk veel aan je hoor!!!!!!
    Dikke kus en knuffel,
    Katleen XXX

  • 21 Januari 2008 - 12:23

    Nouckie En Jelle:

    Lieve Nouk,

    We gaan je volgen hoor!!...en missen natuurlijk!!..

    Liefs Nouckie en Jelle

  • 21 Januari 2008 - 18:44

    Lin:

    Hey nichtje!
    Ik wist helemaal niet dat je weer op reis ging...wat een verassing! Suriname lijkt me een vet mooie bestemming...geniet er van!

    Liefs Lin

  • 21 Januari 2008 - 18:56

    Sofietje:

    dag noukje,

    sorry dat ik zaterdag niet geweest ben!! Onze Luca was ziekjes.
    Ik weet zeker dat je de tijd van je leven tegemoet gaat, geniet ervan!!!!

    Ik wacht vol spanning op de eerste weetjes

    xxx

    Sofie en de bende

  • 22 Januari 2008 - 17:26

    Riv.:

    De dag van vertrek komt nu ineens wel heel erg dichtbij... Dinsdag kom ik natuurlijk nog even bij je langs...
    Ik zal je echt gaan missen, zeker bij de mooie feestjes!!

    Maar ik hou deze site gewoon goed in de gaten (staat al in mijn favorieten :)

    Dikke kus riv.

  • 29 Januari 2008 - 12:20

    Heleen:

    Op dit moment kan ik je enkel een goede reis wensen !
    Je site staat al bij de bookmarks
    dus je zal gevolgd worden !
    Zoen
    Heleen

  • 30 Januari 2008 - 08:52

    Caro:

    He meissie..

    het is bijna 10.00 uur en dan ga jij de lucht in... SPANNEND hoor!!
    Wat zal jij een super tijd gaan krijgen in het mooie Suriname!! ben zoooo jaloers!! maar ik kom je opzoeken in september... hihi..
    Doe voorzichtig!!!

    kusje c

  • 30 Januari 2008 - 09:25

    Klijn:

    Nou, daar ging je dan vanochtend! Door de douane heen, een jaar weg.
    Ik ga je echt enorm missen!
    Heel veel succes met je eerste dagen en ben benieuwd naar je eerste verhaal vanuit Surinam!
    Geniet ervan lieverd!
    Dikke kus

  • 30 Januari 2008 - 11:02

    Bianca:

    en weg was je:(, gek idee dat je nu een jaar weg bent! geniet er van meis, doe voorzichtig, ben nu al benieuwd naar alle verhalen..spreken elkaar snel..liefs en dikke kus

  • 30 Januari 2008 - 11:22

    Peter En Ria:

    anouk, heb je een goede reis gehad?Wij hopen van wel.Heel veel succes met je nieuwe baan.Groetjes uit een regenachtig eindhoven.

  • 30 Januari 2008 - 12:57

    Mama:

    Zo, je zit nu bijna 4 uur in de lucht. Nog even op je tanden bijten. Hier is het grauw en kil. Het regent. We zullen maar denken dat alle engeltjes een traantje om je laten!
    Maar waar je komt zal de zon schijnen.
    Geniet van je avontuur en kom gezond weer terug over een jaartje!

    Dikke kus

  • 30 Januari 2008 - 15:47

    Celine:

    Hey meid,

    geniet er daar van en doe maar lekker veel ervaring op! Ik hou je in 't oog van hieruit! Maak er de tijd van je leven van!

    Dikke missende kus
    X

  • 31 Januari 2008 - 12:28

    Jane In Oman:

    Hoi Noekie,
    Zoooo nou het is zover! Kregen net een email van mama dat je veilig was aangekomen en dat er vogelgekwetter en kikkergebrul op de achtergrond was, nou wat wil een mens nog meer in Suriname!!!
    Geniet maar lekker, time flies when you are having fun!!!!Weten wij alles van!!
    Wij kijken uit naar de verhalen over je kamer, je werk, de mensen om je heen en natuurlijk alle nieuwe indrukken, ervaringen en avonturen die je uitgebreid gaat beschrijven aan ons, toch!!!
    Nou meis, veel plezier en Soko Sokooooooo
    en de groeten uit .....ja Muscat!

    Kus en knuf Jane, Win, Bobby en Lucky

    PS hebben internetstoring gehad, kreeg geen emails weg vandaar ook niet de veel geluk en goede reis email. Heb hem net nogmaals geprobeerd te sturen naar jou en mama. Doeiiiiiiiiiiii XXXX Massalama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Anouk

ik ga voor 1 jaar werken als verloskundige in het Diakonessenhuis te Parimaribo!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 27135

Voorgaande reizen:

30 Januari 2008 - 30 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: