Adres en telefoonnummer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Schutijser - WaarBenJij.nu Adres en telefoonnummer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Schutijser - WaarBenJij.nu

Adres en telefoonnummer

Door: anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Dag allemaal, even een berichtje. Niet van Anouk maar van Marijke, de moeder van Anouk.
Ik heb Anouk vanavond een half uur aan de telefoon gehad en zij heeft mij gevraagd om jullie te laten weten dat alles prima gaat. Zij heeft al een zeer druk sociaal leven daar.
Ook het werk vindt ze erg leuk maar ze moet nog wel wennen aan haar nieuwe collega's, die zij (nog) niet zo vriendelijk vindt.
Ook de werkwijze vindt ze omslachtig maar daar zal ze zelf nog het één en ander over vertellen. Ze heeft gisteren een bevalling gedaan en vandaag geassisteerd bij een keizersnee.
In het weekend zal zij weer een stuk op haar blog zetten maar zij heeft mij gevraagd om alvast haar adres en telefoonnummer aan jullie door te geven!

Haar adres is:

Diakonessenhuis Paramaribo
Zusterflat tav. Anouk Schutijser
Zinniastraat 64
P.O Box 1814
Paramaribo
Suriname

telefoon: 005978965315
Ik bel zelf via 1609 ( kosteloos aanmelden via internet) en vanaf een vaste telefoon bel je voor 14 eurocent per minuut!

Nogmaals de groetjes van Anouk en zij was helemaal verrast toen zij hoorde dat er zoveel reakties op haar eerste blog waren.
(voor alle carnavalvierders..... ook zij heeft een geweldig carnavals weekend achter de rug!)

• 05 Februari 2008 - 20:43

Jane In Oman:

Hoi Moeder van Anouk, hahahaha
    Zo zijt ge daar uit ut Zottenhok gekropen?
    Fijn dat alles goed is, twas een goede tijd om aan te komen in Paramaribo!
    Veel plezier met alles wat je doet Anouk
    en wij kijken uit naar je verhalen.
    Liefs van ons viertjes in Muscat, Oman,
    Jane, Win, Bobby en Lucky

P.S. Tis hier koud!!!!! Normaal zou het zo'n 24-27 graden of meer moeten zijn....heb vanochtend met lange broek 2 truien aan en met 10 graden gegolfd, hahah ja echt
    en betreurde het niet opzetten van een muts! Tja we hebben het slecht....

En Soko soko, Massalama,
    en de groeten uit Muscat

• 05 Februari 2008 - 21:00

Luc Je Oude Tante:

Lieve Anouk,
    Ik krijg steeds meer bewondering voor je, wil je tegen jouw collega's zeggen dat ze aardig tegen je moeten zijn, anders krijgen ze met mij aan de stok.Je lieve Pa en Ma hebben mij vergezeld naar het vliegveld in Dortmund om Guus op te halen, was hardstikke gezellig.
    Je weet dat we een kleinzoon hebben Bij je neef Guus, leuk he na 5 meiden. Lieve nouk succes met alles, we denken aan je heel veel liefs ook van Guus sr.

• 06 Februari 2008 - 11:31

Caro:

fijn om te horen dat alles goed gaat!!!
    Knap van je anouk, dat je al zo veel werk verzet hebt...toppie!!!!

kusje caro

• 07 Februari 2008 - 21:49

Sofie:

Leuk nieuws!!!!
    Dat van die niet vriendelijke collega's kan kloppen he want de vriendelijkste zijn de belgen zoals ik he:-)

Anouk, niet te zat, niet te zot en werk ze!!!!!

xxx Sofietje

• 10 Februari 2008 - 15:45

Heleen:

Hey Anouk !
    dat met die collega's dat komt wel goed.
    als je ergens gaat werken moet je sowieso even je eigen plaatske zoeken
    even wennen...
    en dan loop t wel los!